6md

Alla inlägg under november 2011

XD

Av 6md södertörnsfriskola - 16 november 2011 17:21

Cha cha idag har jag varit med Nalle mer känd som Elsa..


Vi har inte gjort så mkt men jaja...


På Söndag ska jag Nallen ( Karin ) färga/tona/slinga håret rött! <3

Längtar!


Har typ inget att skriva så här kommer en låt ha skoj bye bye!!


Av 6md södertörnsfriskola - 13 november 2011 18:51

Hejj jag vet att vi typ inte bloggar så mkt men ngr inlägg kommer juu då och då...


Igår så tog jag hål i mitt öra ville bara säga det eftersom jag är så hml nöjd!!!!!  

   


Snyggt elr? ( Komentera )

Jag har saknat er så mkt förlåt att jag typ inte skriver men fullt upp med läxor och sånt. Just nu har vi läxa i So vi ska kunna huvudstäder och länder i sydamerika det är jobbigt med världsdelar du ska kunna detta då och det då.. lärarna fattar ju inte hur jobbigt det är ( fast sydamerika är lätt då men ändå ) kan inte lärarna också få läxor så dom kan se att läxor förstör ens liv

Kompis: Ska vi hänga idag
Du: nej kan inte läxor

åååå blir så irriterad!!


okej förlåt att jag pratar läxor nu med jag ville värkligen ta upp det där håller ni med mig om att det är jobbigt? ( komentera ) jag blir bara såå aaaaa!!


                                                  
           ............................

X8lX8 = volvo ser du det?? ( okej tråkigt men vad ska jag skriva )


Jaja måste sluta skriva nu så vi ses imorrn! Jag hoppas jag hinner blogga då :) ses   // Nallen 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att vi ska göra mer
 Bilder
 Videos
 skriva mer
 Skriva längre
 Svara på alla frågor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards