6md

Alla inlägg under december 2011

Av 6md södertörnsfriskola - 18 december 2011 21:15

Heej heej ve ni vd det är så coolt! ( elr igentligen inte så hml men jaja ) Vi hade Luciaåg med vår skola i fredags! och det har kommit upp massa videor på oss på youtube.com gå in på http://youtube.com och sök sedan på Södertörns luciakonsert 2011!! Här kommer en video som det är mina favorit solon på plus att jag syns rät så tydligt!! :)
 

 // Nallen ( Karin ) hih   

Av 6md södertörnsfriskola - 7 december 2011 16:10

Skiiit länge sedan jag bloggade så vad ska man skriva <.< Smsar med en AS snygg kille! Så snyggo ;P Men nu är de så att jag är kär i en i min klass (Sitter vid han på lucian :D) Han är så söt :) Älskar han hoppas han vet de :o? Jaja vissa kanske tycker att de är skumt att jag vill att han ska veta men ja tycker att de inte spelar ngn roll ;) Jaja de var allt för mig tror jag* Hoppas dom andra börjar blogga:) Föresten vi hade lucia träning idag! Vi ska ha de imorgon också! O.o Sjukt jobbigt! Sitta där och sjunga i svett! Känns så iaf ;P Så trör men ja skulle ju sluta sa jag xD ;P Nu ska jag sluta men jag har så mkt att berätta :D! Får ta de ngn annan gång! ;) P.S: Glad 7:e December! :D Lycka till i livet STORA KRAMAR OCH PUSSAR från er egen Nalle :) <33

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att vi ska göra mer
 Bilder
 Videos
 skriva mer
 Skriva längre
 Svara på alla frågor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards